• רכב תפעולי חשמלי של קלאב קאר באיכות מנצחת!

רכבים תפעוליים חשמליים

רכבים תפעוליים חשמליים

רכב תפעולי חשמלי

רכבים תפעוליים חשמליים של קלאב קאר יחסכו לכם בעלויות דלק מרקיעות שחקים וישמשו כאמצעי תחבורה שקט ויעיל,Club Car הוא מותג מהמובילים בתעשיה ומתאים לכל מי שמחפש פתרון חסכוני ואמין שיחזיק במשך שנים.

היתרונות של רכב תפעולי חשמלי

היתרון המשמעותי ביותר הוא שהם הרבה יותר זולים להפעלה מאשר רכב תפעולי בנזין, וחוסכים הרבה כסף בעלויות דלק, מכיוון שהוצאות הדלק בישראל גבוהות למדי, החיסכון של משימוש ברכב תפעולי חשמלי יכול להיות משמעותי מאד. בנוסף, לכלים יש יתרון בכך שהם פחות מזהמים, מה שהופך אותם לבחירה ידידותית לסביבה. הכלי פועל באופן שקט בהשוואה לרכבים המונעים בגז. יתר על כן, קלאב קאר חשמלי דורש הרבה פחות תחזוקה ותיקונים מאשר קלאב קאר בנזין, מה שחוסך עוד יותר כסף, מכיוון שלקלאב קאר חשמלי יש פחות חלקים נעים. לרכב תפעולי יש מומנט ותמרונים מצוינים, שהופך אותם לאידיאליים לניווט בשטחים חקלאיים ולנשיאת משאות כבדים. הרכבים החשמליים של קלאב קאר הפכו לכלים יקרי ערך עבור המשתמשים, והם מחזיקים בצורה מעולה למשך שנים.

רכבי קלאב קאר חשמליים, מסוגלים לנסוע מרחקים גדולים יותר מרכביים תפעוליים אחרים בשוק, ומאפשרים לאנשי המקצוע, ראש שקט. לקלאב קאר קיים רדיוס פנייה מצוין. שהופך אותו למושלמים לניווט במקומות צרים, קיבוצים, מושבים, שטחים תפעוליים ובשבילים קטנים.

רכב תפעולי חשמלי

קיימים לקלאב קאר מספר דגמים :

רכב תפעולי חשמלי 4 מקומות

לקלאב קאר החשמלי יש יכולת תמרון: בהשוואה לרכבים גדולים יותר, הרכב תפעולי 4 מקומות שלנו בעל תמרון מעולה וקלים יותר לנהיגה. זה יכול להיות חשוב במיוחד אם אתה צריך לנווט במקומות צרים כשאתה רוצה להעביר 4 אנשים. ניתן להשתמש בקלאב קאר להובלת מטען, ולהפוך את שני המקומות האחוריים לארגז.

רכב תפעולי טמפו חשמלי :

הוא הרכב הבסיסי של קלאב קאר, כלי נמוך והוא הזול ביותר מבין כולם. הוא מצויד במנוע חשמלי חזק המספק שפע של מומנט, המאפשר לו להתמודד בקלות עם עומסים כבדים ולנווט בשטח מאתגר.

אביזרים נפוצים לרכב תפעולי חשמלי הם

  • מצברי ליטיום לרכב תפעולי.
  • מערכת ווטרינג סיסטם שנועדה לאזן את המים במצבר.

ראו להלן הערכה לעלות תחזוקה שניתית.
כל הנתונים הם הערכה, כמובן שעלות אחזקה נקבעת על פי שימוש.

רכב תפעולי בנזין     רכבים תפעוליים חשמליים
₪10,000 – ₪15,000       ₪2,000 – ₪4,000